Gezellig na schooltijd naar de opvang?

Buitenschoolse opvang Partou

Naast tussenschoolse opvang (TSO) biedt Partou ook buitenschoolse opvang (bso) aan in onze school. Er is nog plaats. Als u uw kind aanmeldt op de Liduinaschool, kunt u zich ook inschrijven voor de BSO. Informatie vindt u op https://partou.nl/kinderopvang...

Buitenschoolse opvang Hero kindercentra

Hero kindercentra biedt buitenschoolse opvang aan kinderen van 4 tot 12 jaar. De kinderen van de Liduinaschool worden opgevangen bij onze buitenschoolse opvanglocatie aan de Timorstraat 38, tegenover de school. Een fijne en inspirerende plek waar je kind veel plezier zal hebben samen met de andere Hero’s. Waar hij zich optimaal kan ontwikkelen en samen op avontuur gaat, op weg naar de beste versie van zichzelf!

Heeft u vragen of wilt u uw kind(eren) aanmelden? Neem dan vooral contact met ons op! U kunt ons van maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 17:00 uur telefonisch bereiken op: 023-5123920 of mail ons via info@herokindercentra.nl. Ook is er de website herokindercentra.nl.