Creatieve middag een groot succes

Afgelopen vrijdag was het weer creatieve middag. Een middag georganiseerd door de ouderraad, waarbij iedere ouder of grootouder zijn of haar talent kon inzetten op school.

De kinderen hebben genoten van de verschillende workshops die  werden aangeboden; van graffiti tot het maken van magneten, van yoga tot theatersport en van de poppendokter tot het maken van tovertakken. Een heerlijke middag voor de hele school! Dank aan alle ouders, grootouders en andere familieleden.

Ander nieuws

Kerstzingen in de kerk

Vandaag zongen alle kinderen van de Liduinaschool kerstliedjes in de kerk naast de school.

Sinterklaas op de Liduinaschool

Wat een geluk voor de kinderen van de Liduinaschool. Ook dit jaar verraste de Sint en zijn Pieten ons met een bezoek.

'Dat wil ik zeggen'

Sinds de herfstvakantie werken de groepen 5 en 6 aan het thema 'Dat wil ik zeggen' van Blink.