Sinterklaas verrast de kinderen van de Liduinaschool

Ook dit jaar heeft Sinterklaas de Liduinaschool weer uitgekozen om zijn verjaardag te vieren. In de vroege ochtend van dinsdag 5 december kwam hij met de bakfiets de Timorstraat in gefietst. De kinderen van de Liduinaschool heetten hem van harte welkom! Sinterklaas had twee Pieten meegenomen en samen bezochten zij alle klassen. Wat een feest!

Ander nieuws

Creatieve middag

Afgelopen vrijdag was het weer creatieve middag. Een middag georganiseerd door de ouderraad. De kinderen hebben genoten van de verschillende workshops die door de ouders werden aangeboden; van graffiti tot het maken van magneten, van yoga tot theatersport en van de poppendokter tot het maken van tovertakken. Een heerlijke middag voor de hele school! Dank aan alle ouders, grootouders en andere familieleden.

Kerstzingen in de kerk

Vandaag zongen alle kinderen van de Liduinaschool kerstliedjes in de kerk naast de school.

'Dat wil ik zeggen'

Sinds de herfstvakantie werken de groepen 5 en 6 aan het thema 'Dat wil ik zeggen' van Blink.